niedziela, 27 września 2009

Bonżur!

No i sie stało sie...

Założyłem blogaska. :P Możecie teraz komciać focie, pisać jak to cudnie wyglądam i fokóle.

A tak na serio - pomyślałem, że przyda się miejsce, gdzie na bieżąco będę mógł pisać, czym się zajmuję, co mnie piko i ogólnie, co aktualnie porabiam. Stronki własnej nie chciałoby mi sie aktualizować, a i ludzie rzadziej by zaglądali, więc padło na bloga. Poza tym ten blog będzie robić trochę za motywator - jeśli nic tu się nie będzie pojawiać - znaczy, że się opierniczam i można mnie lutnąć w ciemię. Raczej nie przeczytacie tu o tym jak było ostatnio w Zanzi, czy ile piw pękło w Druidzie, no chyba, że rzeczywiście coś się tam wydarzy dziwnego :D Będzie tu o moim muzykowaniu, czasem coś tam skrobnę może publicystycznie (hmm), czasem coś o tym co aktualnie robi SoftSpine itp. Ot taka moja nora w internecie. Na pewno będzie dużo o muzyce :) 

Polecam jeszcze na dole stronki kliknąć w subskrypcję (Atom), takie małe udogodnienie, które powiadamia o nowościach, a jest już w praktycznie każdej przeglądarce. Oszczędzi wam czasu, a jak kogoś ciekawi co tu porabiam to będzie na bieżąco :)

pozdrawiam i zapraszam do szurania

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

testing łan tu tri

grucha pisze...

ja tera działo panie havranek


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and BMW Cars. Powered by Blogger